Jste zde

Výchozí bod: náměstí Russbach
Doba: 8 hodin
Obtížnost: středně těžká
Až k Rinnbergalmu se jde po trase 32 nebo 32B. Odsud se jde dále doleva směrem na Taborberg. Asi po 30 minutách se odbočí doprava směrem na Postalm, tato pěkná cesta vede po horské louce až k Moosbergu. Dále se odbočí doprava a pokračuje se přes Weissenbachtal k Postalmu. Zpátky můžete jít stejnou cestou nebo využít Postbus (je důležité si předem zjistit časy odjezdu). Občerstvení na této trase poskytuje Lienbachrhof u Postalmu.

Okružní cesta Taunwaldalm – Angerkaralm – Rinnbergalm
Výchozí bod: náměstí
Doba: 5 hodin
Obtížnost: středně těžká
Tato trasa je plná nádherných výhledů, prochází pěkným alpským lesem a je již o něco náročnější. Začíná se na náměstí, projde se okolo obecního úřadu, poté se zahne doleva a projde se ulicí Rinnbachstrasse až k mostu Rinnbachsbrücke. Dále se jde asi 150 metrů po cestě Fallenegg a před mostem se odbočí doleva nahoru, kde se projde malým lesíkem. Cesta dále vede strmými serpentinami až k Traunwandalmu (1 330 m.n.m.). Poté se u horských chat odbočí doleva a dojde se ke smrkovému lesu. Cesta dále pokračuje asi 45 minut po úbočí, až se dojde k lesní cestě pod horou Angerkaralm (1 415 m.n.m.). Tady je možné se napojit na cestu 32A, která vede do Russbachu (asi 1 hodina pěšky). Dále se pokračuje po lesní cestě, která lehce klesá dolů. Po půl hodině se dojde již k Rinnbergalmu (1 239 m.n.m.). Odsud se pokračuje po cestě 32 zpět dolů do údolí (přibližně 1 hodinu).
Občerstvit se dá v horských chatách Pfandlhütte, Animooshütte a Angerkaralm.

Okružní cesta Traunwand – Gamsfeld – Angerkaralm
Výchozí bod: náměstí
Doba: 4 hodiny (zpátky 7 hodin)
Obtížnost: těžká
Tato velmi obtížná trasa vede po nádherných alpských vrcholech pohoří Osterhorn, většinou po strmých a nezalesněných svazích. Až k Traunwandalmu (1 330 m.n.m.) se jde po cestě 34. Tady se u chaty stojící nejvíce vpravo zahne doleva a vystoupá se k velkému kamennému ledovcovému karu (Trauerkar). Cesta dále vede strmě nahoru na hřeben, odkud to již k vrcholu Gamsfeldu (2 028 m.n.m.) není daleko. Odsud je také nádherný výhled na Dachstein, jezera Salzkammergut a na nejvyšší vrchol Rakouska - Grossglockner. Směrem na jihozápad vede cesta strmě nahoru k Angerkaralmu a potom se jde velmi pohodlně k horské chatě. Dále je možné pokračovat do Russbachu po trase 32A, cesta trvá přibližně jednu hodinu. Nebo je možné se vydat po lesní cestě k Rinnbergalmu po cestě 34 a odsud zpět do údolí. Tato varianta zabere asi 1,5 hodiny.